понедељак, 3. јун 2013.

"Dajem ti svoje srce,urezi ime tuda,ako ti odes od mene da j te pratim svuda.."

     

   
Okej.. S. vise nece da pise tj. nema vremena tako da cu ja nastaviti.. Smor.. Duze vreme sam po ceo dan umorna... Aaaaaaa... Jos samo ova nedelja i RASPUST!!!!! Jedva cekam!! Nema vise ove glupe skole.. Jeste da ce mi on nedostajati ali vidjacu ga ja kad izadjem napolje.. Za ovo leto imam paklene planove.. S. dolazi da spava kod mene na 7dana i ja kod nje.. Bice ludilo.. moree...aaaaa RAJ!!! Samo jos jedna nedelja.. Sledece godine sam osmii.. Zavrsavamo :(( Ne znam da li da se radujem sto idem iz skole,ili da placem jer se rastajem sa ovim mojim ludacima iz odeljenja.. Oni su najjaci.. Uvek imaju neke fore,svi smo slozni.. Svi se zezamo,mrzimo razrednu.. Nikada u zivotu ih ne bih menjala... Kakve gluposti mi pravimo... Strasnooo..  Jedva cekam ispracaj osmaka (nas) sledece godine.. Pravimo bakljadu,vristimo,placemo,smejemo se, cepamo knjige,prskamo see... I on ce biti tamo kad bude bio rastanak,i gledace me.. Hihihihiii *_________*.. I u petak bi trebalo svi  sedmaci,sestaci i petaci da se prskaju.. Osmaci ne jer su oni ranije zavrsili i ne raduju se.. Hahahah.. Ali ovo vreme je uzasno... Eej,Jun jee.. Pod tim "Jun" odmah pomislim na suncee :D...  Ako bude bilo hladno necu se prskatii.. Moja drugarica kaze da i ako bude bilo hladno da ce se ona prskatii.. Kreten.. Ja necu da se razbolim i da prelezim pola leta u krevetu.. Neka,hvala.. Ta drugarica stalno mi upada u rec,dok nesto pricam,a ja to mrzim.. Onda,stalno hvali sebe... Kad ja kazem nesto tipa "Meni mama ne da..." ona odgovori "Meni mama uvek da.." Kakvih ljudi ima.. Nigde ne mozes da nadjes pravog prijatelja koji ce ti uvek pruziti ruku i razumeti te.. Ali ja sam nasla jednog ali vrednog,i to igrom slucaja #S. volim te <3 <3 <3 pozz svima..

Нема коментара:

Постави коментар