субота, 11. мај 2013.





Da vas obavestim B. nece pisati zbog nekim razloga. Ja nastavljam dalje. :)
I kao sto sam vec napisala, sve je bilo sjajno, do nekog trenutka.A onda je upoznao devojcicu stariju od njega i.. shvatila sam da je tu kraj moje baajne price. Znate vec. Oni su se vidjali, grlili u skoli, objavljivali slike itd.. :/
Bila sam zaista tuzna i nikako nisam shvatala: ZASTO SE TO STALNO MENI DESAVA?!

Razmisljala sam, i pomocu B. zakljucila da, ne treba da trcim za njim ako on vec ima devojku. Jos uvek mi se sladak, ali sada imam neki drugi osecaj kada prodje pored mene. Nije onaj stari kada mi srce radi punom parom. Drugaciji je. <3



                                                                                                       Vasa S. <3

Нема коментара:

Постави коментар