субота, 11. мај 2013.


Okay.. Sada sam primetila da mi se obrisao drigi post.. Nema ni veze..
Prica ja bila o upoznavanju sa mojom, do pre par dana simpatijom (A da podsetim bila je 6 meseci -.- :D). Sada vec i znate da pokusavam da ga zaboravim, tako da.. Idemo dalje. 
Bolje je kada mi se niko ne svidja...mislim, svakako je lepse biti zaljubljen i osecati leptirice u stomaku.. Ali prave osobe je tesko naci. :)

Inace, nema nista novo. Izgubili smo na utakmici. Ali malom ralikom. :D <3

Moram nesto da napisem i o B. <3
Njoj se svidja U. i toootalno je poludela za njim. Svaki dan mu po najmanje 50 puta gleda slike, ljubi ekran itd.. Po njoj on je savrsen. Vec su im se vise puta sretali pogledi tako da je zakljucila da ima najlepse oci na svetu. ....Izadjem na primem na minut sa face-a, kada se vratim, cekaju me dva, tri romana o njemu. Prosto ga obozava.
Sada moram da promenim temu i samo napisem, sta mi je poslao drug: 'Nešto sam provalio kod nas decaka. Kada se zaljubimo to i ne znamo, a kada shvatimo, nećemo da priznamo'. Joooj :D Iskreno skrooz :D
Moram sada da idem. :) <333333


Нема коментара:

Постави коментар