субота, 11. мај 2013.



The last song <3

FFilm sam gledala dosta puta, ali mi nikada nece dosaditi. Sve je spontano, carobno, romanticno, ali i tuzno. Kao neka bajka. :D <3

U nekim delovima se pronalazim


"Nasmešila si se i stala pričati ni o čemu, a ja sam osetio kako sam takvo što već dugo očekivao."- Haha.. Zasto uvek kada nameravas da zaboravis neku osobu moras da vidis ili procitas nesto sto te podseti na nju? :/ <3

Drugarica je bila malo pre kod mene.. Ona se cesto dopisuje sa mojom simpatijom tako da mu je rekla da dolazi kod mene.. Pozdravio me je.. Kasnije mu je rekla kako bih ja volela da ga bolje upoznam. On misli da bi to bilo lepo.. :D

I pored toga, ja cu i dalje nastavljati da ga gledam kao nekog druga, jer.. ne zelim da kasnije placem zbog njega i nerviram se..  Shvatam da to ne mogu odmah da postignem.. ali.. vreme ce sve resiti. nadam se <3


Inace, znate li ovaj osecaj? Haha :D <3333333333







                                                             Vasa S. <3


 





Нема коментара:

Постави коментар