недеља, 12. мај 2013.

                      



Sutra ponovo u skolu.. -.- :D

Ostalo je skoro mesec dana do raspusta.

Verovatno cu vam pisati i za vreme skole, ako se nesto posebno desi. Iskreno se nadam da hoce..
Haha :D <333


 Verovatno ce za vreme raspusta, B. doci kod  mene da spava.. Proslog leta, ja sam spavala kod nje i bilo je extra.. Ostala sam pet ili sest dana..
S' njom nikada nije dosadno, tako da je i to malo..
Inace, mi zajedno idemo na letovanje. Najbolji osecaj je, sto znate da je uvek pored vas, osoba koja vam znaci. <3
Prosle godine, isli smo u Spaniju.To letovanje mi je bilo najbolje do sada.. jer.. tada sam shvatila da je ona ta, koja ce me podrzavati u svakom trenutku. <3

Bilo je slucajeva, moram da priznam, kada nam se svidjao isti decak.. :D Npr.. jedan iz Spanije.. Haha..  stvarno..najsladji jee.. ^___^ <3
.. to i nije bio problem.. Ponasale smo se sasvim normalno. :D
Jednom smo sedele petnaest minuta pored bazena i cekale da nas vidi..Ali nijee :( :D Hahaha<33

Sada moram da idem.. Pisem uskoro<3
                                                                                            Vasa S. <3



                                  

Нема коментара:

Постави коментар